Stay out of the flood area's

30 juli 2015 - New York City, Verenigde Staten

Al weer onze laatste dag in New York City, heerlijk ontbeten in hetzelfde restaurant als gisteravond, nu met zeer uitgebreide onbijtvariaties. Toen naar Pier 78 gewandeld voor ons tochtje over de Hudson river, kennis gemaakt met dat mens met die fakkel, en verder naar Brooklyn en Battery Park gevaren. Na een anderhalf uur waren we terug en gingen  we fietsen in Central Park (volgens Sera National Park) maar onderweg ging het werkelijk onbeschoft hozen en moesten we gaan schuilen, komen we daar toevallig nog mensen uit Son tegen die op doorreis waren naar Florida. Karin kreeg een Alert binnen waarin ons gewezen werd op het slechte weer, binnen te blijven en to Stay out of the flood areas....Viel achteraf allemaal reuze mee, dachten wij, want na een half uurtje was het weer droog en vervolgden wij onze weg naar Central Park voor onze fietstocht. Ik had recent gelezen dat Central Park overspoeld werd met fietsers.........nou wij vonden het wel meevallen. Toen we een minuutje of tien onderweg waren en de politiewagen hadden gelost die ons op 50 m bleef achtervolgen, snapten wij ook waarom............. De hoosbuien vingen weer aan en als het mogelijk was nog heviger dan de eerste keer. Aangezien in Central Park alles eenrichtingsverkeer is hadden we nog 50 minuten te gaan, die tegen onze verwachting in, zeer nat bleven. Maar we kunnen wel zeggen dat we een uurtje Central Park voor ons zelf hebben gehad, wie kan dat nog meer zeggen ? Toen we tot op onze onderbroek nat onze fietsen weer inleverden kregen we toch nog ff $ 10,- korting !!! In ons natte kloffie voor de laatste keer de bus in en terug naar ons hotel, gedouched, omgekleed en naar de Taco Bell (volgens  Sera Tinkerbell) Daar geven ze de benaming Fast Food een extra dimensie want na een kwartier stonden we (onvoldaan) weer buiten. Ons bezoek aan NYC zit er op, morgenvroeg om 05.00 uur op voor onze vlucht naar Denver, 3 dagen logeren bij Michelle, Hans en Kids ----> Zin In !!!

1. Angela:
    2 augustus 2015
    Wahaha het verhaal achter de (sexy) poncho's!