Denver here we come

31 juli 2015 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Vandaag dus onze binnenlandse vlucht naar mijn neef en zijn gezin in Broomfield-Denver Colorado. Vlucht was perfect alleen weer 2 uur verder terug in de tijd gevlogen... Hans was al aanwezig en kon ons (beter dan de aanwijzingen van het vliegveld) wijzen waar we de koffers op moesten halen, wel eerst gratis, maar ook totaal onnodig 2 keer met het treintje mee geweest op het vliegveld, heen en terug naar waar we al waren....het leek ook allemaal zo veel op elkaar...

Thuis gekomen kennis gemaakt met de kids, even bijgepraat en zijn we naar Boulder gegaan, daar wat gegeten bij een soort Tinkerbell, sorry Taco Bell, en door het centrum gewandeld. Michelle had een Amerikaanse BBQ voorbereid en die hebben we ons ook heerlijk laten smaken. Omdat we weer met een tijdsverschil te maken haddden allemaal weer, voor ons doen, erg vroeg moe en dus op tijd naar bed.

Wat hebben we een geluk met het feit dat we zo`n grote familie hebben en welkom zijn bij Hans en Michelle en hun drie geweldige kinderen.