Gardens of God

1 augustus 2015 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Vandaag gingen we een bezoek maken aan "The Gardens of God" in Colorado Springs, alleen het verkeer zat wat tegen, een ritje van aanvankelijk 1,5 uur werd 2,5 uur en dit zou ten koste gaan van de shopping tijd in de outlet mall in Castle Rock die we nadien gingen bezoeken. Nieuw plan gemaakt; eerst genieten van The Gardens (was werkelijk onwaarschijnlijk mooi, zie de foto`s), daarna een verlate lunch bij de plaatselijke brouwerij, en dan Michelle en ik met de Kids naar huis en Hans, Karin, Ivar en Sera shoppen. Voor mij een mooie meevaller; niet hoeven te shoppen en deze blog bij kunnen werken. Sera is geslaagd en heeft een Michael Kors tas gescoord, verder wat t-shirts en wat schoenen. Vanavond bij D`Asti Di Italie heerlijk gegeten en weer vroeg naar bed, morgen de Rocky Mountains in.

1. Jan Smits:
    2 augustus 2015
    Goed naar jullie zin, dus jullie reis verloopt voorspoedig....
    gelukkig want het is een heel aangaan maar genieten dus .
    Doe de Fam .(Hans) Smits de groeten van ons hier en veel plezier en OOOH en AAAAH - toegewenst bij de Rocky Mountains !!!
  2. Angela:
    2 augustus 2015
    Ik zie de foto's van God's tuinen niet, kan dat kloppen? Jullie hebben toch niet van de verboden vruchten gegeten?
    Ik geniet van jullie verhalen, blijf vooral schrijven Josje!!
  3. Henriette:
    2 augustus 2015
    Mooi die verhalen van jullie geniet ervan.
    Doe de groeten daar in Denver aan de Fam. als dat nog kan.
    Genieten en gr. van ons. Xxxx
  4. Hans Smits:
    4 augustus 2015
    Het was erg gezellig in Denver en omstreken het afgelopen weekend. Veel plezier met de reis en we blijven het volgen.
  5. A-3/wil:
    4 augustus 2015
    helemaal geweldig dat we dit mee mogen samen met jullie
    mooie fotos en verhalen de hans en michelle en kids de groeten van ons hans staat nu ook in de fam app gezellig groetjes en knuffels voor jullie en we genieten met jullie mee xxxxxxxxxxxx