1e dag in the USA !

28 juli 2015 - New York City, Verenigde Staten

Erg lange dag, alles voorspoedig verlopen, douane op Schiphol was een eitje, daarentegen in NY duurde het iets langer. Vervelend want Karin moest errug plassen en er kwam maar geen einde aan de wachttijd, iedereen vingerafdrukken en een irisscan.... Lang leve onze terroristische medemens.

In NY als eerste The High Line bezocht; een park aangelegd op een oude verhoogde spoorlijn, zeer de moeite waard en een goed idee om dit te behouden. Daarna bij Maggie Miller wat gegeten onder het genot van een heerlijk koude Budweiser en met temperaturen boven de 30 gr.was dat erg welkom.

Op de hotelkamer aangekomen bleek dat we geen airco op de kamer hadden, en na veel gezweet en geklaag bleek dat dat "dingonder de raam een airco was en dat we dat zelf aan moesten zetten. Daarna in een heerlijke koele kamer onder het genot van wederom een koele Budweiser deze blog geschreven en de dag van morgen trachten te plannen. Karin slaapt ondertussen, Sera luistert muziek en Ivar ligt een film te kijken. 20.00 uur, 08.00 PM New York Time, 02.00 am Son time, mooie tijd om te gaan slapen na een dag van 22 uren.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ali:
    30 juli 2015
    Hé Smitske's fijn om te horen dat de reis goed verlopen is en dat jullie goed zijn aangekomen. Een begin is gemaakt voor jullie prachtige reis door de USA. Have fun. Groetjes uit Nuenen
  2. Angela:
    30 juli 2015
    Joehoe, het eerste verslag! Ik zag al wat Instagrammetjes voorbijkomen en las via de app dat jullie goed zijn aangekomen (niet teveel hè, het moet er straks allemaal weer af). Wat ik mij afvraag: wie is Budweiser ;) ?
  3. Servaas:
    30 juli 2015
    Het begin is gemaakt! Leuke foto's! Waarschijnlijk zullen jullie wel erg vroeg wakker worden. Hele fijne en mooie reis gewenst de komende weken. Ik zal jullie blijven "volgen".
    Groeten aan iedereen, Servaas
  4. Marjo:
    30 juli 2015
    Leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken ! wij zijn inmiddels verhuist naar Son ! geniet van elkaar en van het land !