What flies in Vegas, stays in Vegas (on the ground)

15 augustus 2015 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

14 Augustus; Vanochtend uitgeslapen, zover dat mogelijk was met een 40 graden zon op je camper, rustig ontbeten, gezwommen en deze keer met de camper naar het vliegveld in Boulder City, een ritje van een half uur tegen gisteren met de taxi en shuttle 2 uur (inclusief wachttijden). De hemel was stralend blauw en we hadden er erg veel zin in, op tijd ingecheckt en nu even een half uurtje wachten tot we gaan boarden. Maar alsof de duivel er mee speelde in dat half uur werd de hemel weer zwart met rukwinden en bliksemschichten overal waar je keek. Grand Canyon Airlines kon niet anders dan de vluchten opnieuw te schrappen, vervelend maar het is niet anders. "Get in line for a refund or a rebooking" werd er omgeroepen, omdat we nu niet langer meer konden blijven maar gekozen voor de refund, vinden we wel een andere leuke bestemming voor..... Moesten we de plannen weer wijzigen; Karin, Ivar en Sera met het busje en de taxi naar een shopping outlet en ik boodschappen doen en de blog bijwerken. Morgen vroeg op; 800 km voor de boeg, naar Yosemite National Park.

15 Augustus; Aangekomen in Mariposa, bij de west ingang van Yosemite NP. Het was een hele rit, gelukkig de laatste (van de twee) verplaatsdagen die we ingepland hadden. Wel een mooie rit door maanlandschappen, langs Joshua trees en na een file van een half uur langs een vrachtwagen die zijn lading rioolbuizen was verloren. We staan op een mooie camping op een erg mooie grote plaats met een mooi uitzicht. Zojuist pasta gegeten, dadelijk filmpje kijken en op tijd naar bed; om kwart over zeven willen we het busje pakken naar Yosemite Village, het logistieke centrum van Yosemite om vanaf daar het park in te trekken !!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade