Proloog en 1e etappe

5 maart 2018 - Columbus, Verenigde Staten

Vanochtend vroeg op: om 07.00 vertrekt de bus om de camper op te gaan halen. Na een snel ontbijtje gestart met de proloog: met de bus 2,5 uur van Rosemond (Illinois) naar Middlebury (Indiana) waarna we vrij snel konden beginnen aan onze eerste etappe: naar Camping Woods N Water in Columbus Indiana, ondanks dat het niet allemaal super mee zat (eerst konden ze onze Camper niet vinden en onderweg hadden we veel last harde rukken zijwind) waren we toch redelijk op tijd in Columbus, bij de Wallmart onze eerste grote boodschappen gedaan en daarna naar de Camping. De last van zijwind kwam ook omdat de camper die we meekregen een stuk groter was dan verwacht: 27 ft met slide-out ipv 24 ft. overigens wel erg in onze nopjes met deze upgrade. Helaas was er niemand meer om ons in te schrijven maar zagen we net op tijd bij the Office een clipboard hangen met een plattegrond er op met daarop geschreven “Smits” zodat we toch wisten waar we de camper kwijt konden. Camper ingeruimd, bedden opgemaakt, boodschappen opgeruimd, pizza gebakken en plannen voor morgen gemaakt. Nu naar bed; morgen (redelijk) vroeg op: we gaan naar Nashville Tennessee.

1. Hans Smits:
    7 maart 2018
    Veel plezier in Music Town morgen! Even bij Johnny en Patsy langs en dan een biertje op Broadway. Tootsies is erg leuk, maar er zijn zat tentjes met live muziek. Natuurlijk Hot Chicken eten en bij de GooGoo Candy Store binnen (tegenover het Johnny Cash museum).
  2. Jos Smits:
    Dankje voor de tips. Doen we❣️Tot snel 🙋‍♀️
  3. Angela:
    Wow, klinkt goed!
  4. Lydian en Hans:
    7 maart 2018
    Fijn dat t allemaal zo soepel verloopt. Lekker genieten van de mooie reis xx
  5. Henriette:
    Geweldig.
    Tot de volgende.
  6. Gerry:
    7 maart 2018
    heerlijk daar en fijn dat alles goed loopt !!
    In Nashville zeker bij Johnnie langs en Hall of Fame is ook een aanrader !
    en proost !!
  7. Peter-Jan:
    7 maart 2018
    Nemen jullie wat chicken wings mee voor mij. Ben ik dol op, tenminste kip ben ik dol op.
  8. Astrid:
    9 maart 2018
    Wat een enorm bakbeest die camper! Geweldig om hier in te mogen rijden. Heerlijk om al die indrukken mee te maken dat is leven. Geniet van de muziek, bier en eten