De koude ontvlucht !!

3 maart 2018 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Een goot nadeel van begin maart met de camper van Chicago naar Denver rijden was de koude en sneeuw in die tijd van het jaar. Net in de tijd dat we de koude in Nederland voorbij zijn en al weer voorzichtig met een dun jasje en zonder wanten buiten mogen spelen vertrekken wij naar die kou !? Dat dachten we een half jaar geleden ! hoe anders kan het zijn !! Vrijdagochtend 06.15 uur staat onze taxi klaar het is dan min 8 gr. gevoelstemperatuur: nog veul kouwer, vrijdagmiddag 12.15 uur landen we op O'Hare International Airport Chicago, hier is het dan 7 gr. BOVEN nul en de gevoelstemperatuur is veul warmer want onze vakantie begint super. Over de reis kunnen we kort zijn: alles op rolletjes, vliegtuig had wind mee en dat scheelde bijna 1,5 uur !! vliegtijd, omdat we al eerder met een ESTA Amerika hadden bezocht mochten we zo ongeveer overal doorlopen en werd alles machinaal afgedaan. Ondanks dat we zo vroeg waren mochten we toch direct op de kamer, even opgefrist en daarna met het busje naar het treinstation en met het treintje naar Downtown Chicago. Alvast wat rondgelopen wat gegeten bij de Shake shack, wat foto's gemaakt van de Bean en plannen gemaakt voor vandaag.

Karin en Sera zijn nu alvast wat shoppen en nagels laten doen en ik volg hun na PSV - Utrecht. Mijn nagels zijn nog ok en Karin hoefde PSV niet te zien, Sera heeft er voor gekozen met Mama mee te gaan, mede omdat Karin het plan opgevat heeft om deze ochtend een bezoek te brengen aan het Skydeck Chicago op de 103e verdieping van Willis Tower. Vanmiddag oa naar het Millenium Park, de Navy Pier en O'Callahans.

Groetjes uit Chicago en tot de volgende keer

1. Hans Smits:
    3 maart 2018
    Welcome to the US of A! Goed begin zo te lezen. Veel plezier in Windy City en we zien jullie over een paar weken in Mile High!
  2. Monique:
    Zo, het begin is gemaakt! Veel plezier in Chicago!
  3. Henriette:
    3 maart 2018
    Zo te lezen goede vlucht gehad, fijn dat het goed loopt.
    Hier is nu veel sneeuw en koud, geniet daar vd het betere weer.
  4. Jan Smits:
    3 maart 2018
    Fijn dat jullie al een mooie start hebben gemaakt, een heel gereis geweest voor jullie vandaan. ..Ook voor mij , ik heb de spoorwegen getrotseerd om in Rolde Etappe 5 en morgen 6 te doen.
    Veel striemende wind en -3 tussen Rolde en Schoonloo. Morgen naar Sleen, juist :het Pieterpad. ...jullie veel plezier.
  5. Ali:
    4 maart 2018
    heel veel plezier allemaal.
    groetjes Ali en Truud
  6. Adri Coenen smits:
    4 maart 2018
    Fijn dat jullie zo'n goede vlucht hebben gehad. En een beetje decadent om naar Chicago te gaan voor je nagels. Ben benieuwd naar de rest van het beauty programma in de USA Gr en veel plezier
  7. Gerry:
    fijn dat het weer meevalt !!
    geniet enne... we wachten op vervolg