Het is bijna zover !!

1 maart 2018 - Son en Breugel, Nederland

Hallo,

Om te beginnen vinden wij het erg leuk dat jullie ons de komende 4 weken gaan volgen tijdens onze roadtrip door de USA. Het wordt een reis met (bijna) louter plaatsen waar we nog nooit zijn geweest. Chicago, Nashville, Memphis, New Orleans, Dallas om er zo maar een paar te noemen. De meeste stonden ook bij ons al heel lang op de bucket list.

Morgenvroeg om 06.00 uur brengt Ivar ons naar het station in Eindhoven en nemen we de trein naar Schiphol. Om 11.00 uur vliegen we en komen dan 13.20 uur Chicago tijd aan, het wordt dus morgen een erg lange dag !!

Wat we precies gaan doen in Chicago moeten we nog bekijken maar Sera heeft een aantal leuke suggesties gedaan, ook op het culinaire gebied !!

We gaan het meemaken !!

De eerste blog zal komen uit Chicago, Tot dan !

Jos, Karin en Sera

1. Anita:
    1 maart 2018
    Goede reis en fijne vakantie !
  2. Angela:
    1 maart 2018
    Een heeeeele fijne vakantie! Wij volgen jullie op de voet!
  3. Willeke:
    Fijne vakantie, geniet ervan! Chicago is geweldig ❀️
  4. Laura en tommy:
    1 maart 2018
    Hele goede reis en fijne vakantie. Kijken uit naar jullie verhalen
    πŸš… πŸ›« πŸš™ πŸ™‹β€β™€οΈ
  5. Lydian en Hans:
    2 maart 2018
    Fijne vakantie en maak er een mooie reis van πŸ˜—πŸ˜—
  6. Piet Smits:
    2 maart 2018
    Goede reis naar Amerika. Hopelijk ligt er in Chicago en omstreken niet veel sneeuw?! Neem de tijd als de wegen glad zijn.
  7. Arjen en danny:
    2 maart 2018
    Goede reis samen en veel plezier
  8. Monique:
    2 maart 2018
    Fijne vakantie samen en veel plezier! Geniet van deze bijzondere reis. Wij kijken uit naar de verhalen. πŸ–’πŸ˜˜πŸšƒπŸŽ‰
  9. Gerry:
    2 maart 2018
    hele fijne vakantie ,, volgen graag !!
  10. Willeke:
    3 maart 2018
    Zal je jullie de komende weken volgen en doe er maar een paar goeie tips bij kenne we wel gebruikenπŸ˜œπŸ‘