Epiloog

25 augustus 2015 - Son en Breugel, Nederland

In tegenstelling tot onze medereizigers in de Airport Shuttle waren wij ruim op tijd voor de terugreis, al met al waren we met zijn allen op tijd bij SFO. Ons vliegtuig had een uurtje vertraging omdat een bevoorradingswagen stukken had en dus vast stond achter ons vliegtuig. Vervolg van de vlucht was voortvarend; paar filmpjes kijken, voor de schijn ff je ogen dicht doen en je bent zo 11 uur verder.....Schiphol, treintje, Eindhoven, taxi Marjo en weer in Son. Het was een lange reis !!!!

Nog ff wat dingen die me te binnen schieten die tijdens de reis een speciale lading kregen, elk in zijn eigen vorm; Sera: "dus we hebben: Elks (soort eland), diverse soorten eekhoorns, Bizons, Marmotten, Beren en Herten gezien, en we zijn niet eens naar een dierentuin geweest" Volgens Ivar mocht Sera niet zelf een Jetski besturen omdat ze geen Jetski's hadden met zijwieltjes.... in werkelijkheid was het omdat Sera nog geen 16 jaar was, Sera meldde ons 's morgens dat ze de avond ervoor een marmot had doodgeslagen... wij vroegen nog vol verbazing: "een marmot ?" ja zei Sera: "zo'n witte, die vloog hier gisteravond rond......" we hebben Sera met wat moeite duidelijk kunnen maken dat het hier om een mot ging en niet om een marmot, Karin wil altijd het welzijn van haar stoelgang delen met ons; wij wilden haar helpen door haar een t-shirt te geven wat we in San Francisco tegen kwamen, zodat Karin dat naar believen aan kon trekken....... ze wilde het t-shirt niet: de tekst op het shirt was "Yesss, I pooped today"....., Wifi, WyFy, WiFy; hoe spreek je het nu uit (in Amerika) want goeie Wifi was belangrijk; maar gelukkig had ik altijd zelf mijn goei Wei Fie bij.... Tenslotte wil ik de Amerikanen een compliment geven omtrent hun gedrag in het verkeer en omgang met onbekenden; daar kunnen wij, hier in ons kleine kikkerlandje nog veel van leren.... Als er nog mensen zijn die naar het walhalla van TV en Radio willen gaan; Ga NIET naar Amerika.

Het was een mooie reis................Tot over een paar jaar; Jos, Karin, Ivar en Sera

1. Marjo:
    26 augustus 2015
    Dank je wel dat wij mee mochten genieten van jullie reisverhalen en foto's .
  2. Karen van der Werp:
    26 augustus 2015
    Super leuk om jullie te kunnen volgen al die tijd en fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn gekomen! X