Spring has begon

6 maart 2018 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Gisteren verliep de rit van Columbus naar Nashville vlot, we waren niet heel vroeg weg dus we waren ook niet heel vroeg in Nashville. Op Sera's wensenlijst voor Nashville stond een bezoek aan de Opry Mills outlet, een paar kilometer van de camping vandaan, dus besloten dat we dat vandaag gingen doen en morgen de hele dag naar Downtown. Wat erg op viel was de temperatuur: Spring has begon zei de Uber chauffeur: het was namelijk 17 graden C. ! D outlet was een walhalla (volgens Sera) met winkels van nagenoeg alle grote kledingmerken die je maar kon verzinnen. Karin ging op zoek naar nieuwe cowboylaarzen, maar kon niet slagen in een winkel waar ze naar schatting 800 verschillende "handgemaakte" cowboylaarzen hadden, omdat er te veel keuze was........ Sera was wel geslaagd en haar grootste slag had ze geslagen met de aankoop van een klein Michael Kors tasje, zij blij, wij blij. Ik ben met Karin een flessenopener wezen kopen bij een uit de hand gelopen Blokker en verder heb ik me vermaakt met een basketbalwedstrijd tussen Portland en de LA Lakers die in de laatste 8 seconden nog 2 keer van winnaar wisselde.... uiteindelijk won Portland met 96 -93. De sportsbar waar ik zat heette TGI Fridays, ze hadden een mooie lijfspreuk: "in here it's always Friday.

Fotoโ€™s

1. Adri Coenen smits:
    7 maart 2018
    Mazzel konten die twee vrouwen die je bij hebt ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ ook tasjes van Victoria secret!!!!! Mooi huis op wielen!!! Genieten samen !!!!๐Ÿ”†๐Ÿ”†๐Ÿ”†๐Ÿ”†
  2. Gerry:
    7 maart 2018
    Heel mooi in die outlet zijn wij ook geweest dat was vlak bij ons hotel
    in Nashville zijn veel leuke cafe's met live muziek heel veel plezier
    grtjs Jan
  3. Peter-Jan:
    7 maart 2018
    Heerlijke kippenvleugeltjes schijnen ze in Nashville te hebben. Jammie!!!!
  4. Laura en tommy:
    7 maart 2018
    Leuk allemaal en herkenbaar. Is ook moeilijk laarzen uit zoeken.
    Zeker als er zoveel keus is.๐Ÿค”๐Ÿ™„๐Ÿ˜
  5. Willeke:
    8 maart 2018
    Heerlijk, lekker genieten zou ik zeggen! Wij kunnen niet meer wachten op onze slide-out camper en natuurlijk ook het scoren van hรฉt geweldige Michael Kors tasje tegen een spotprijs. Veel plezier Nashville vandaag!
  6. Karen van der Werp:
    8 maart 2018
    arme Karin, zo herkenbaar (ik ben zelf ook nog eens een weegschaal, dat makt kiezen bijna onmogelijk). I feel your pain. En kan me ook Sera's blijdschap met haar tasje heel goed voorstellen :-). Verder ben ik sowieso super jaloers op die 17 graden, daar kunnen we hier alleen nog maar van dromen. Geniet van jullie paleisje en de mooie reis. X
  7. Jos Smits:
    8 maart 2018
    Gelukt Karen, ik heb na vele gezien te hebben, toch een keuze kunnen maken. Tja, ben een stier. Het is nu kouder: 8 gr. Beterschapgroetjes x
  8. Jos Smits:
    8 maart 2018
    Dankje allemaal voor jullie reacties en wensenโฃ๏ธ